Even introduceren, Montoro’s exclusieve project: Creative Weekly Volume 2.
In 2020 besloot Julio Montoro om een nieuw maandabonnement uit te brengen in Spanje om zijn creaties te delen met al zijn Spaanse volgers. Het was maar een project van 1 jaar, maar het was een groot succes, met bijna 900 Spaanse goochelaars die zich bij het abonnement aansloten en 52 effecten leerden die Montoro speciaal voor hen had gemaakt.
Nu, in 2022, heeft Julio Montoro besloten om dit project op een heel exclusieve manier met al zijn internationale vrienden te delen.
Gedurende 1 jaar worden er elke maand slechts 400 exemplaren gedrukt. Dit betekent dat slechts 400 goochelaars over de hele wereld alleen kunnen weten hoe Montoro’s mindset echt werkt.
Dit krijg je in deel 2:
United: een gescheurd en hersteld visitekaartje dat eindigt met een onmogelijk souvenir.
Sandwich Club: de geĆÆmproviseerde sandwichroutine die Julio al vele jaren uitvoert.
Senses: Een routine met twee ongelooflijke gimmicks om met de zintuigen van je toeschouwer te spelen.
Een truc van een miljoen dollar: een visueel effect gecreƫerd door Juan Capilla om een loterijticket te veranderen in een dollarbiljet.
Elke maand leer je hoe je 4 geweldige tricks maakt, die worden geleverd in een tutorial in een prachtige verpakking, die is genummerd en ondertekend door Julio Montoro zelf.
Je zult ook materialen toevoegen die je nodig hebt om de effecten van alle vier de weken te maken.
Natuurlijk leer je niet alleen gimmick-effecten, maar ook elke maand minstens Ć©Ć©n geĆÆmproviseerde truc.
Wees een van de 400 honderd goochelaars die ooit al deze effecten kunnen leren en alle 12 maanden kunnen verzamelen.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.