FAQs

We doen niets liever dan onze klanten helpen. Daarom hebben wij hier voor jou de antwoorden op veelvoorkomende vragen bij elkaar gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

Verzending

Als een product in de webshop ‘op voorraad’ staat, dan ligt deze op dat moment effectief in de winkel! Wij werken dus niet op basis van dropshipping. Producten ‘op voorraad’ kunnen we dus binnen 1 werkdag leveren.

[accordion-item_inner title="Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?"] [/accordion-item_inner]

Als jouw complete bestelling te op voorraad is (dat zie je bij de producten), dan verzenden wij normaliter alles nog dezelfde dag. Alleen in het weekend versturen wij geen pakketten. Wil je meer weten over de levertijden of verzendkosten? Dat kun je hier vinden.

Uiteraard, dit is geen enkel probleem! Kies dan tijdens het afrekenen de optie 'ophalen in winkel. Als je hiervoor hebt gekozen kun je de bestelling tijdens de openingstijden komen ophalen in onze winkel. Laat je even weten dat je komt? Dan zorgen wij dat het klaarstaat.

Je krijgt automatisch een track&trace code toegestuurd. Bestellingen die met een brievenbuspakket verstuurd worden, krijgen ook een track&trace code meegestuurd.

 

Betalingen

De betalingen op onze webshop lopen via Mollie. Hoe Mollie de veiligheid van jouw transactie waarborgt lees je: https://www.mollie.com/nl/features/security

Momenteel accepteren wij:
Ideal, Bankcontact, PayPal, Visa, American Express, Apple Pay en Maestro.

Ja dit is mogelijk, echter moet je hiervoor wel al eerder bij ons besteld hebben. Je kunt je order telefonisch of via de mail doorgeven. Echter gaat onze voorkeur sterk uit naar het bestellen via de website, dit omdat alles in één systeem samenloopt. Betalen op rekening doen wij alleen in uiterste gevallen.

Ja, dit kan zeker. Tijdens de check-out kun je jouw BTW nummer doorgeven. Deze komt mee op de factuur te staan. Bestel je vanuit het buitenland, dan wordt de BTW automatisch verrekend en hoef je deze tijdens het afrekenen niet te betalen.

Kortingen & laagste prijsparantie

Sorry! Meestal hebben wij geen actieve kortingscode. Maar, niet getreurd! Door onze laagste prijsgarantie betaal je nooit te veel bij ons!

We hanteren de meest concurrerende prijs in Nederland. Als je het ergens anders goedkoper vindt, passen we onze prijs direct aan!

Dat kan. In speciale gevallen kunnen wij een bulk-discount verzorgen. Heb je bijvoorbeeld veel producten nodig  voor een evenement of andere activiteit, neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee!

Mocht dit gebeuren binnen 7 dagen na jouw aankoop, dan krijg je van ons het verschil terug.

Retourneren

Wat vervelend dat het beschadigd is aangekomen. We kijken samen naar een oplossing! Een ding is zeker: we zorgen ervoor dat je tevreden bent.

Helaas kunnen wij op basis van 'het niet bevallen' van een truc geen producten laten retourneren. Bij goocheltrucs betaal je namelijk voor het bijbehorende geheim. Twijfel je over het kopen van een goocheltruc? Vraag onze medewerkers om advies, zodat je niet teleurgesteld bent over je aankoop!

Je hebt recht op een goed product. De wettelijke garantie vinden wij dan ook niet meer dan normaal. Lees meer over de [Wettelijke Garantie op de site van de Overheid]. We kunnen je in ieder geval één garantie zeker geven: The Premium Magic Store verkoopt GEEN replica's, namaak of onofficiële producten.

Neem even een contact met ons op. Als je reden voor retourneren geldig is, zullen wij een retourlabel aanmaken voor je. Deze zal je via de mail van ons krijgen. Na het ontvangst van een verzendlabel heb je 7 dagen de tijd om te gebruiken om je bestelling bij een PostNL-punt af te geven.